пояснения текста
Звучащий текст | Смысловая версия сегодняшнего языка | Комментарии, пояснения |
---|---|---|
Кондак 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная. |
Стих 1 Избранной Воеводе победительная, как избавиться от злых, благодарственной воспеваем Тебя, рабы Твои, Богородица; но как имеющая державу непобедимую, от всяких нас бед освободи, да зовем Тебя: радуйся, Невесто Неневестная. |
В стихе первом указано, что сие песнопение от поглощённых двумя Ra (раби) посвящённое Богородице, указующей «Как избавится от злых»(битва). Одновременно Богородица представлена в двух ипостасях: Девы-матушки, родившей Бога непорочным образом и Матушки-земли, родившей Бога в виде человека, в непобедимом лоне которой мы все пребываем. При этом указано одно из титульных имён Героини: «Ra- дуйся, Невесто Неневестная». |
Икос 1 Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 1 Ангел видимый из неслабых послан и стал говорить Богородице: «Радуйся!», и с бестелесным голосом, воплощённая Тя всуе (рождённая в миру Богородица): «Господи!»,- воскликнула Она, ужаснувшись воставшему пред Ней, и обращающемуся к Ней так: «Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, непостижимая материальными человеческими помыслами; радуйся, видимая только ангельскими очами. Радуйся, являющаяся Царёвом седалищем; радуйся, Носящая Носящего всё. Радуйся, Звезда, рождающая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная». |
В восхвалении первом повествуется о явлении АрхАнгела, обращении его к Богородице, её ужасе от видимого и слышимого, и о постатейном восхвалении Мати, где первостепенную роль играет титульное обращение - ЕЮЖе (где «е» означает свет Ян’, Ю – наполненность (этим светом), а Же – женское лоно), фактически указующее что и как необходимо сделать для достижения следующих побед и обретания этих титульных имён : Радуйся ...
- много приносит радости - клятва изчезнет - осполнится падшаго Адама воззвание - слез Евиных избавление - непостижимая материальными человеческими помыслами, видимая только ангельскими очами - являющаяся Царёвом седалище - Носящая Носящего всё - Звезда, рождающая Солнце - утробо Божественнаго воплощения - Еюже обновляется тварь - Еюже покланяемся Творцу |
Кондак 2 Видящи Святая Себе в чистоте, глаголет Гавриилу дерзостно: преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго бо зачатия рождество како глаголеши, зовый: Аллилуиа. |
Стих 2 Видящая Ангела Святая, содержащая Себя в чистоте, отвечает Гавриилу дерзостно: «Преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго быть зачатия рождество как возможно, вызывая его «Аллилуиа»?!, ответь Говорящий». |
В стихе втором указано, что Архангела Гавриила видеть и слышать деве возможно являясь лишь чистой абсолютно, т.е. Дева не только девственна, но и её хочу усмирено полностью и месячные не начинались, Она остаётся носительницей Золотого яйца в свои 16-ть лет! Фактически испуганная Дева вспылила вопрошая, что за бред несёт Глас безтелесный, утверждая, что без материального семени возможно зачатие, вызываемое лишь воспеванием Аллилуйа. |
Икос 2 Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися мощно, рцы Ми? К Нейже он рече со страхом, обаче зовый сице: Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице; радуйся, молчания просящих веро. Радуйся, чудес Христовых начало; радуйся, велений Его главизно. Радуйся, лествице небесная, Еюже сниде Бог; радуйся, мосте, преводяй сущих от земли на небо. Радуйся, Ангелов многословущее чудо; радуйся, бесов многоплачевное поражение. Радуйся, Свет неизреченно родившая; радуйся, еже како, ни единаго же научившая. Радуйся, премудрых превосходящая разум; радуйся, верных озаряющая смыслы. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 2 Пытающаяся понять услышанное разумом земным Дева, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися можно, скажи Мне? К Нейже он рече со страхом, продолжал обращаться так: Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице; радуйся, молчания просящих верующих. Радуйся, чудес Христовых начало; радуйся, велений Его превосходство. Радуйся, лестница небесная, Еюже сходит Бог; радуйся, мост, преводяй живых от земли на небо. Радуйся, пения многих Ангелов чудо; радуйся, бесов многоплачевное поражение. Радуйся, Свет неизреченно родившая; радуйся, как Еже, многих научившая. Радуйся, премудрых превосходящая разум; радуйся, верным озаряющая смыслы. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении втором Ангел продолжает называть Деву титульными именами избранной Воеводы: Радуйся ...
- совета неизреченнаго Таиннице - молчания просящих верующих - чудес Христовых начало - велений Его превосходство - лестница небесная, Еюже сходит Бог - мост, преводяй живых от земли на небо - пения многих Ангелов чудо - бесов многоплачевное поражение - Свет неизреченно родившая - радуйся, как е-Же, многих научившая - премудрых превосходящая разум - верным озаряющая смыслы |
Кондак 3 Сила Вышняго осени тогда к зачатию Браконеискусную, и благоплодная Тоя ложесна, яко село показа сладкое, всем хотящим жати спасение, всегда пети сице: Аллилуиа. |
Стих 3 Сила Вышнего осени тогда к зачатию Браконеискусную, и благоплодное Твоё лоно, показало, как свет ело, наполнив упоением, всем хотящим обрести спасение, всегда петь видя свет: Аллилуиа. |
В стихе третьем фактически указуется «технология Аллилуйа» |
Икос 3 Имущи Богоприятную Дева утробу, востече ко Елисавети: младенец же оноя абие познав Сея целование, радовашеся, и играньми яко песньми вопияше к Богородице: Радуйся, отрасли неувядаемыя розго; радуйся, Плода безсмертнаго стяжание. Радуйся, Делателя делающая Человеколюбца; радуйся, Садителя жизни нашея рождшая. Радуйся, ниво, растящая гобзование щедрот; радуйся, трапезо, носящая обилие очищения. Радуйся, яко рай пищный процветаеши; радуйся, яко пристанище душам готовиши. Радуйся, приятное молитвы кадило; радуйся, всего мира очищение. Радуйся, Божие к смертным благоволение; радуйся, смертных к Богу дерзновение. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 3 Имущи Богоприятную Дева утробу, вспомни рассказанное Елисаветой: «Младенец же её Небъющего познав Сеятеля света целование, радовался, и играл как следующими песньми обращёнными к Богородице: Радуйся, росту неувядаемого тела; радуйся, Плода безсмертнаго стяжание. Радуйся, Делателем делающая Человеколюбца; радуйся, Садителя жизни нашея рождшая. Радуйся, ниво, растящая изобилие щедрот; радуйся, трапезо, носящая обилие очищения. Радуйся, как рай пищный процветает; радуйся, как пристанище душам приготовившая. Радуйся, приятное молитвы кадило; радуйся, всего мира очищение. Радуйся, Божие к смертным благоволение; радуйся, смертных к Богу дерзновение. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении третьем приводится не максималистский пример того, как Елисавета женщина в летах и долгом браке, не смогла зачать материально, но её мужу – Захарию явился Архангел и указал как поступить. Центральный смысл – целование Абия, т.е. не бьющего. Губы зева члена и губы зева матки соединяются в поцелуе и запускается дыхание Аллилуйа. Никаких животных фрикционных движений (биений) ни до, ни после поцелуя быть не может!
Далее идут хвалебные песнопения: Радуйся ...
- росту неувядаемого тела - Плода безсмертнаго стяжание - Делателем делающая Человеколюбца - Садителя жизни нашея рождшая - ниво, растящая изобилие щедрот - трапезо, носящая обилие очищения - как рай пищный процветает - как пристанище душам приготовившая - приятное молитвы кадило - всего мира очищение - Божие к смертным благоволение - смертных к Богу дерзновение |
Кондак 4 Бурю внутрь имея помышлений сумнительных, целомудренный Иосиф смятеся, к Тебе зря небрачней, и бракоокрадованную помышляя, Непорочная; уведев же Твое зачатие от Духа Свята, рече: Аллилуиа. |
Стих 4 Бурю внутрь имея помышлений сомнительных, целомудренный Иосиф в сметении: «К Тебе зря небрачней, и бракоокрадованной, помышляя, Непорочная; уверовав же в Твое зачатие от Духа Свята, рече: Аллилуиа!». |
В стихе четвёртом описываются сомнения Иосифа-человеколюбца, находящего в состоянии импотенции, при входе его в лоно Марии – девственницы 16-ти лет (вполне возможно с самым сложным типом плевы «сплошная с небольшой прорезью»). Делает Он это с помощью пяти солдат (пальцев) распинающих Христа на крест. Мария ему всячески помогает, раздвигая руками створ и озвучивая болевые ощущения, если превышено давление на плеву. Задача не простая: войти стволу в створ, минуя такую плеву не повредив, можно только в неогненном состоянии. Дотянуться своими губами до её губ, благо длина влагалища девственницы минимальна, и в этом состоянии поцелуя Абия (НеБьющего) сделать Аллилуя, повторив последнее трижды (РеЧе – Повторение Чи-давания). |
Икос 4 Слышаша пастырие Ангелов поющих плотское Христово пришествие, и текше яко к Пастырю видят Сего яко агнца непорочна, во чреве Мариине упасшася, Юже поюще реша: Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; радуйся, дворе словесных овец. Радуйся, невидимых врагов мучение; радуйся, райских дверей отверзение. Радуйся, яко небесная срадуются земным; радуйся, яко земная сликовствуют небесным. Радуйся, апостолов немолчная уста; радуйся, страстотерпцев непобедимая дерзосте. Радуйся, твердое веры утверждение; радуйся, светлое благодати познание. Радуйся, Еюже обнажися ад; радуйся, Еюже облекохомся славою. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 4 Слыша труд Ангелов, воплощающих плотское Христово пришествие, в течении которого Свету виден Он как агнец непорочный, во чреве Мариине сокрывшийся, ЮЖе поюще реша: Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; радуйся, дворе словесных овец. Радуйся, невидимых врагов мучение; радуйся, райских дверей отверзение. Радуйся, яко небесная срадуются земным; радуйся, яко земные ликуют небесным. Радуйся, апостолов пение; радуйся, страстотерпцев непобедимое дерзание. Радуйся, твердое веры утверждение; радуйся, светлое благодати познание. Радуйся, Еюже увидится ад; радуйся, Еюже покроиомся славою. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление четвёртое сообщает, что не Ве и Же Сотворяет (помышлять иное – НеВеЖеСтво), а труд пения Ангелов. А «Ю Же поюще реша» сообщает о чуде явления песни у всего стада овец Мати. И теперь все Её овецы – словесны, и поют они свет Пастыря – Иосифа. Об этом и восхваление: Радуйся...
- Мати и Агнца и Света Пастыря - дворе словесных овец - невидимых врагов мучение - райских дверей отверзение - яко небесная срадуются земным - яко земные ликуют небесным - апостолов пение - страстотерпцев непобедимое дерзание - твердое веры утверждение - светлой благодати познание - Еюже увидится ад - Еюже покроиомся славою |
Кондак 5 Боготечную звезду узревше волсви, тоя последоваша зари, и яко светильник держаще ю, тою испытаху крепкаго Царя, и достигше Непостижимаго, возрадовашася, Ему вопиюще: Аллилуиа. |
Стих 5 «Боготечную звезду» узревше волсви, тоя последоваша зари, и яко светильник держаще ю, тою испытаху крепкаго Царя, и достигше Непостижимаго, возрадовашася, Ему вопиюще: Аллилуиа. |
Стих пятый повествует о том, как Золотое яйцо Марии (энергетический вихрь), освещённое зарёй света Царя-человеколюбца(ТОЯ – ТелоНаполненоЯ), вол свил в видимое (материализация аналога зрелой яйцеклетки). Также указана поза Марии – «яко светильник держаще» Ю (наполнена). |
Икос 5 Видеша отроцы халдейстии на руку Девичу Создавшаго руками человеки, и Владыку разумевающе Его, аще и рабий прият зрак, потщашася дарми послужити Ему, и возопити Благословенней: Радуйся, Звезды незаходимыя Мати; радуйся, заре таинственнаго дне. Радуйся, прелести пещь угасившая; радуйся, Троицы таинники просвещающая. Радуйся, мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства; радуйся, Господа Человеколюбца показавшая Христа. Радуйся, варварскаго избавляющая служения; радуйся, тимения изымающая дел. Радуйся, огня поклонение угасившая; радуйся, пламене страстей изменяющая. Радуйся, верных наставнице целомудрия; радуйся, всех родов веселие. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 5 Видеша отроцы халдейстии на руку Девичу Создавшаго руками человеки, и Владыку разумевающе Его, аще и рабий прият зрак, потщашася дарми послужити Ему, и возопити Благословенней: Радуйся, Звезды незаходимыя Мати; радуйся, заре таинственнаго дне. Радуйся, прелести пещь угасившая; радуйся, Троицы таинники просвещающая. Радуйся, мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства; радуйся, Господа Человеколюбца показавшая Христа. Радуйся, варварскаго избавляющая служения; радуйся, Ти меня ибавила от дел. Радуйся, огня поклонение угасившая; радуйся, пламене страстей изменяющая. Радуйся, верных наставнице целомудрия; радуйся, всех родов веселие. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении пятом говорится о свидетельстве холдеев и их готовности служить рождённому Владыке, поющих титульные имена Благославенной: Радуйся...
- Звезды незаходимыя Мати - заре таинственнаго дне - прелести пещь угасившая - Троицы таинники просвещающая - мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства - Господа Человеколюбца показавшая Христа - варварскаго избавляющая служения - Ти меня ибавила от дел - огня поклонение угасившая - пламене страстей изменяющая - верных наставнице целомудрия - всех родов веселие. |
Кондак 6 Проповедницы богоноснии, бывше волсви, возвратишася в Вавилон, скончавше Твое пророчество, и проповедавше Тя Христа всем, оставиша Ирода яко буесловна, не ведуща пети: Аллилуиа. |
Стих 6 Проповедницы богоноснии, бывше волсви, возвратишася в Вавилон, скончавше Твое пророчество, и проповедавше Тя Христа всем, оставиша Ирода яко буесловна, не ведуща пети: Аллилуиа. |
В стихе шестом говориться, что ИРод (Источник Рода) побеждён, Кесарь остался при кесаревом, а божий обрёл Бога. |
Икос 6 Возсиявый во Египте просвещение истины, отгнал еси лжи тьму: идоли бо его, Спасе, не терпяще Твоея крепости, падоша, сих же избавльшиися вопияху к Богородице: Радуйся, исправление человеков; радуйся, низпадение бесов. Радуйся, прелести державу поправшая; радуйся, идольскую лесть обличившая. Радуйся, море, потопившее фараона мысленнаго; радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни. Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущия во тьме; радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, пище, манны приемнице; радуйся, сладости святыя служительнице. Радуйся, земле обетования; радуйся, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 6 Воссиявшее во Египте просвещение истины, отгнало одоление лжи тьму: идолы тьмы, Спасе, не терпяще Твоея крепости, падоша, сих же избавльшиися вопияху к Богородице: Радуйся, исправление человеков; радуйся, низпадение бесов. Радуйся, прелести державу поправшая; радуйся, идольскую лесть обличившая. Радуйся, море, потопившее фараона мысленнаго; радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни. Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущия во тьме; радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, пище, манны приемнице; радуйся, сладости святыя служительнице. Радуйся, земле обетования; радуйся, из Неё течет мед и млеко. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении шестом отдаётся дань уважения источнику Христианства и говориться об уязвимости идолов тьмы. Богородице поются титульные имена: Радуйся...
- исправление человеков - низпадение бесов - прелести державу поправшая - идольскую лесть обличившая - море, потопившее фараона мысленнаго - каменю, напоивший жаждущия жизни - огненный столпе, наставляяй сущия во тьме - покрове миру, ширший облака - пище, манны приемнице - сладости святыя служительнице - земле обетования - из Неё течет мед и млеко |
Кондак 7 Хотящу Симеону от нынешняго века преставитися прелестнаго, вдался еси яко младенец тому, но познался еси ему и Бог совершенный. Темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый: Аллилуиа. |
Стих 7 Как младенец представился Солнцу, но познался ему и Бог совершенный. Темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый: Аллилуиа. |
В стихе седьмом говорится , что рождённому впервые в эру Солнца удалось стать совершенным познавшим Бога. |
Икос 7 Новую показа тварь, явлься Зиждитель нам от Него бывшим, из безсеменныя прозяб утробы, и сохранив Ю, якоже бе, нетленну, да чудо видяще, воспоем Ю, вопиюще: Радуйся, цвете нетления; радуйся, венче воздержания. Радуйся, воскресения образ облистающая; радуйся, ангельское житие являющая. Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным; радуйся, рождшая Наставника заблудшим. Радуйся, Судии праведнаго умоление; радуйся, многих согрешений прощение. Радуйся, одеждо нагих дерзновения; радуйся, любы, всякое желание побеждающая. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 7 Новую показа тварь, явлься Зиждитель нам от Него бывшим, из безсеменныя прозяб утробы, и сохранив Наполненность светом, якоже быть, нетленну, да чудо видяще, воспоем наполненность светом, вопиюще: Радуйся, цвете нетления; радуйся, венче воздержания. Радуйся, воскресения образ облистающая; радуйся, ангельское житие являющая. Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным; радуйся, рождшая Наставника заблудшим. Радуйся, Судии праведнаго умоление; радуйся, многих согрешений прощение. Радуйся, одеждо нагих дерзновения; радуйся, любы, всякое желание побеждающая. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении седьмом воспевается Наполненность светом Иосифа Богородицы, которую сохранил Спаситель обладающий нетленным телом. Озвучиваются с этим связанные титульные имена Богородицы: Радуйся...
- цвете нетления - венче воздержания - воскресения образ облистающая - ангельское житие являющая - древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии - древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози - во чреве носящая Избавителя плененным - рождшая Наставника заблудшим - Судии праведнаго умоление - многих согрешений прощение - одеждо нагих дерзновения - любы, всякое желание побеждающая |
Кондак 8 Странное рождество видевше, устранимся мира, ум на небеса преложше: сего бо ради высокий Бог на земли явися смиренный человек, хотяй привлещи к высоте Тому вопиющия: Аллилуиа. |
Стих 8 Странное рождество видевше, устранимся мира, ум на небеса преложше: сего бо ради высокий Бог на земли явися смиренный человек, хотяй привлещи к высоте Тому вопиющия: Аллилуиа. |
Стих восемь утверждает, что высокий Бог на земле - смиренный человек. |
Икос 8 Весь бе в нижних и вышних никакоже отступи неописанное Слово: снизхождение бо Божественное, не прехождение же местное бысть, и рождество от Девы Богоприятныя, слышащия сия: Радуйся, Бога невместимаго вместилище; радуйся, честнаго таинства двери. Радуйся, неверных сумнительное слышание; радуйся, верных известная похвало. Радуйся, колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех; радуйся, селение преславное Сущаго на Серафимех. Радуйся, противная в тожде собравшая; радуйся, девство и рождество сочетавшая. Радуйся, Еюже разрешися преступление; радуйся, Еюже отверзеся рай. Радуйся, ключу Царствия Христова; радуйся, надеждо благ вечных. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 8 Всё высшее и низшее участвует в реализации «неописанное Слово»: снизхождение это Божественное, не прехождение же местное бысть, и рождество от Девы Богоприятныя, слышащия сия: Радуйся, Бога невместимаго вместилище; радуйся, честнаго таинства двери. Радуйся, неверных сумнительное слышание; радуйся, верных известная похвало. Радуйся, колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех; радуйся, селение преславное Сущаго на Серафимех. Радуйся, противоположное вместе собравшая; радуйся, девство и рождество сочетавшая. Радуйся, Еюже разрешися преступление; радуйся, Еюже отверзеся рай. Радуйся, ключу Царствия Христова; радуйся, надежда благ вечных. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление восемь говорит о реализации непорочного зачатия всеми силами природы. Это Божественное снисхождение. Думать иначе – невежество. Далее видим сияние титульных имён Богородицы: Радуйся...
- Бога невместимаго вместилище - честнаго таинства двери - неверных сумнительное слышание - верных известная похвало - колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех - селение преславное Сущаго на Серафимех - противоположное вместе собравшая - девство и рождество сочетавшая (см. «Табу девственности») - Еюже разрешися преступление (падение Адамы и Евы) - Еюже отверзеся рай - нашедшая ключ Царствия Христова - надежда благ вечных |
Кондак 9 |
Стих 9 Всякое естество ангельское удивися великому Твоего вочеловечения делу; неприступнаго бо яко Бога, зряще всем приступнаго Человека, нам убо спребывающа, слышаща же от всех: Аллилуиа. |
Стих девятый можно перефразировать: И станут первые последними, а последние первыми. |
Икос 9 Ветия многовещанныя, яко рыбы безгласныя видим о Тебе, Богородице, недоумевают бо глаголати, еже како и Дева пребываеши, и родити возмогла еси. Мы же, таинству дивящеся, верно вопием: Радуйся, премудрости Божия приятелище, радуйся, промышления Его сокровище. Радуйся, любомудрыя немудрыя являющая; радуйся, хитрословесныя безсловесныя обличающая. Радуйся, яко обуяша лютии взыскателе; радуйся, яко увядоша баснотворцы. Радуйся, афинейская плетения растерзающая; радуйся, рыбарския мрежи исполняющая. Радуйся, из глубины неведения извлачающая; радуйся, многи в разуме просвещающая. Радуйся, кораблю хотящих спастися; радуйся, пристанище житейских плаваний. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 9 Ораторы искустные, яко рыбы безгласныя видим о Тебе, Богородице, недоумевают говорящие: «еже како и Дева пребываеши, и родити возмогла еси?». Мы же, таинству дивящеся, верно вопием: Радуйся, премудрости Божия приятелище, радуйся, промышления Его сокровище. Радуйся, любомудрыя немудрыя являющая; радуйся, хитрословесныя безсловесныя обличающая. Радуйся, яко обуяша лютии взыскателе; радуйся, яко обуяша лютии взыскателе. Радуйся, афинейская плетения растерзающая; радуйся, рыбарския сети исполняющая. Радуйся, из глубины неведения извлачающая; радуйся, многих в разуме просвещающая. Радуйся, кораблю хотящих спастися; радуйся, пристанище житейских плаваний. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление девятое говорит о молчаливом потешении верующих над логиками-материалистами, красноречиво доказывающих невозможность непорочного зачатия, да ещё и девственницей. Далее вопиют титульные имена Богородицы: Радуйся...
- премудрости Божия приятелище - промышления Его сокровище - любомудрыя немудрыя являющая - хитрословесныя безсловесныя обличающая - яко обуяша лютии взыскателе - яко обуяша лютии взыскателе - афинейская плетения растерзающая - рыбарския мрежи исполняющая - из глубины неведения извлачающая - многи в разуме просвещающая - пристанище житейских плаваний |
Кондак 10 Спасти хотя мир, Иже всех Украситель, к сему самообетован прииде, и Пастырь сый, яко Бог, нас ради явися по нам человек: подобным бо подобное призвав, яко Бог слышит: Аллилуиа. |
Стих 10 Спасти хотя мир, который всех Украситель, к сему самообетован прииде, и Пастырь сей, яко Бог, нас ради явися по нам человек: подобным бо подобное призвав, яко Бог слышит: Аллилуиа. |
Стих 10 Ал Ли Лу Иа – Высшее Сияние Сильного Я(источника Бога). |
Икос 10 Стена еси девам, Богородице Дево, и всем к Тебе прибегающим: ибо небесе и земли Творец устрои Тя, Пречистая, вселься во утробе Твоей, и вся приглашати Тебе научи: Радуйся, столпе девства; радуйся, дверь спасения. Радуйся, начальнице мысленнаго наздания; радуйся, подательнице Божественныя благости. Радуйся, Ты бо обновила еси зачатыя студно; радуйся, Ты бо наказала еси окраденныя умом. Радуйся, тлителя смыслов упраждняющая; радуйся, Сеятеля чистоты рождшая. Радуйся, чертоже безсеменнаго уневещения; радуйся, верных Господеви сочетавшая. Радуйся, добрая младопитательнице девам; радуйся, невестокрасительнице душ святых. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 10 Стена девам, Богородице Дево, и всем к Тебе прибегающим: ибо небесе и земли Творец устрои Тя, Пречистая, вселься во утробе Твоей, и вся приглашати Тебе научи: Радуйся, столпе девства; радуйся, дверь спасения. Радуйся, начальнице мысленнаго наздания; радуйся, подательнице Божественныя благости. Радуйся, Ты бо обновила еси зачатыя студно; радуйся, Ты бо наказала еси окраденныя умом. Радуйся, тлителя смыслов упраждняющая; радуйся, Сеятеля чистоты рождшая. Радуйся, чертоже безсеменнаго уневещения; радуйся, верных Господеви сочетавшая. Радуйся, добрая младопитательнице девам; радуйся, невестокрасительнице душ святых. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении 10 Богородицей называется Земля-Богородица – планета внутри которой мы все живём, родившей и содержащей Бога – человека смиренного. Ей и воспеваются титульные имена: Радуйся...
- столпе девства - дверь спасения - начальнице мысленнаго наздания - подательнице Божественныя благости - обновила еси зачатыя студно - наказала еси окраденныя умом - тлителя смыслов упраждняющая - Сеятеля чистоты рождшая - чертоже безсеменнаго уневещения - верных Господеви сочетавшая - добрая младопитательнице девам - невестокрасительнице душ святых |
Кондак 11 Пение всякое побеждается, спростретися тщащееся ко множеству многих щедрот Твоих: равночисленныя бо песка песни аще приносим Ти, Царю Святый, ничтоже совершаем достойно, яже дал еси нам, Тебе вопиющим: Аллилуиа. |
Стих 11 Пение всякое побеждается, примазаться старающееся ко множеству многих щедрот Твоих и равночисленныя бо песка песни ещё приносим Ти, Царю Святый, ничтоже совершаем достойно. Зачем?!, если дано нам, Тебе вопиющим: Аллилуиа. |
В стихе одиннадцатом мы можем видеть удивление большому количеству церковных молитв и песен, на фоне падения и невежества служителей оной, выполняющих понапридуманные материальные ритуалы с царским достоинством. Зачем, если есть технология Аллилуиа. |
Икос 11 Светоприемную свещу, сущим во тьме явльшуюся, зрим Святую Деву, невещественный бо вжигающи огнь, наставляет к разуму Божественному вся, зарею ум просвещающая, званием же почитаемая, сими: Радуйся, луче умнаго Солнца; радуйся, светило незаходимаго Света. Радуйся, молние, души просвещающая; радуйся, яко гром враги устрашающая. Радуйся, яко многосветлое возсияваеши просвещение; радуйся, яко многотекущую источаеши реку. Радуйся, купели живописующая образ; радуйся, греховную отъемлющая скверну. Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, чаше, черплющая рaдocть. Радуйся, обоняние Христова благоухания; радуйся, животе тайнаго веселия. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 11 Светоприемную свечу, сущим во тьме явившуюся, зрим Святую Деву, невещественный это - вжигающи огнь, наставляет к разуму Божественному вся, зарёю ум просвещающая, званием же почитаемая, сими: Радуйся, луче умнаго Солнца; радуйся, светило незаходимаго Света. Радуйся, молние, души просвещающая; радуйся, яко гром враги устрашающая. Радуйся, яко многосветлое возсияваеши просвещение; радуйся, яко многотекущую источаеши реку. Радуйся, купели живописующая образ; радуйся, греховную отъемлющая скверну. Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, чаше, черплющая рaдocть. Радуйся, обоняние Христова благоухания; радуйся, животе тайнаго веселия. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В восхвалении одиннадцатом содержится очень важное пояснение отвечающее на принципиальный вопрос: «А как же попасть в поцелуе Абию губами члена, которые, как правило смещены от центральной оси, в губы матки, учитывая, что речь о перекрестии, а если говорить о девственнице, то там скорее крошечная точка, а не щель, для того, чтобы по этому пути прошёл Свет??!!». Ответ содержится во всём тексте восхваления, в т.ч., и в его номере, и в перечислении титульных званий Святой Девы: Радуйся...
- луче умнаго Солнца - светило незаходимаго Света - молние, души просвещающая - яко гром враги устрашающая - яко многосветлое возсияваеши просвещение - яко многотекущую источаеши реку - купели живописующая образ - греховную отъемлющая скверну - бане, омывающая совесть - чаше, черплющая рaдocть - обоняние Христова благоухания - животе тайнаго веселия |
Кондак 12 Благодать дати восхотев, долгов древних, всех долгов Решитель человеком, прииде Собою ко отшедшим Того благодати, и раздрав рукописание, слышит от всех сице: Аллилуиа. |
Стих 12 Благодать дати восхотев, долгов древних, всех долгов Решитель - человеком, прииде Собою ко отшедшим Того благодати, и раздрав рукописание, слышит от всех сице: Аллилуиа. |
В стихе двенадцатом говорится, что весь трагизм истории сотворения и бытия человека на земле окупается появлением Человека-Бога. И явившись к отошедшим от этого пути Он, порвав рукописания, слышит ото всех Свет Ци: Аллилуиа. |
Икос 12 Поюще Твое Рождество, хвалим Тя вси, яко одушевленный храм, Богородице: во Твоей бо вселився утробе содержай вся рукою Господь, освяти, прослави и научи вопити Тебе всех: Радуйся, селение Бога и Слова; радуйся, святая святых большая. Радуйся, ковчеже, позлащенный Духом; радуйся, сокровище живота неистощимое. Радуйся, честный венче людей благочестивых; радуйся, честная похвало иереев благоговейных. Радуйся, церкве непоколебимый столпе; радуйся, Царствия нерушимая стено. Радуйся, Еюже воздвижутся победы; радуйся, Еюже низпадают врази. Радуйся, тела моего врачевание; радуйся, души моея спасение. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Восхваление 12 Поюще Твое Рождество, хвалим Тя вси, яко одушевленный храм, Богородице: во Твоей бо вселився утробе содержай вся рукою Господь, освяти, прослави и научи вопити Тебе всех: Радуйся, селение Бога и Слова; радуйся, святая святых большая. Радуйся, ковчеже, позлащенный Духом; радуйся, сокровище живота неистощимое. Радуйся, честный венче людей благочестивых; радуйся, честная похвало иереев благоговейных. Радуйся, церкве непоколебимый столпе; радуйся, Царствия нерушимая стено. Радуйся, Еюже воздвижутся победы; радуйся, Еюже низпадают врази. Радуйся, тела моего врачевание; радуйся, души моея спасение. Радуйся, Невесто Неневестная. |
В Восхвалении двенадцатом снова речь об аналогии – Земле-Богородице. И поются следующие хвалебные: Ра-Дуйся...
- селение Бога и Слова - святая святых большая - ковчеже, позлащенный Духом - сокровище живота неистощимое - честный венче людей благочестивых - честная похвало иереев благоговейных - церкве непоколебимый столпе - Царствия нерушимая стено - Еюже воздвижутся победы - Еюже низпадают врази - тела моего врачевание - души моея спасение |
Кондак 13 О, Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приемши приношение, от всякия избави напасти всех, и будущия изми муки, о Тебе вопиющих: Аллилуиа, aллилуиа, aллилуиа. (Kондак читается трижды) |
Стих 13 О, Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приемши приношение, от всякия избави напасти всех, и будущия изми муки, о Тебе вопиющих: Аллилуиа, aллилуиа, aллилуиа. (Kондак читается трижды) |
В стихе тринадцатом снова речь о Земле-Богородице. И да пребудет Аллилуиа. |
Икос 1 Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная. |
Песнопение начинается заново. Где Ты, Богородица?! Когда падёт мир трахающихся голодранцев?! И хоть одна возсияет верою. | |
Кондак 1 Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная. |