Главная
← Основы Глоссарий →

Яшрама-Зи

Акафист Богородице

пояснения текста

Кондак 1
Икос 1
Кондак 2
Икос 2
Кондак 3
Икос 3
Кондак 4
Икос 4
Кондак 5
Икос 5
Кондак 6
Икос 6
Кондак 7
Икос 7
Кондак 8
Икос 8
Кондак 9
Икос 9
Кондак 10
Икос 10
Кондак 11
Икос 11
Кондак 12
Икос 12
Кондак 13
Икос 1
Кондак 1
Звучащий текст Смысловая версия сегодняшнего языка Комментарии, пояснения
Кондак 1
Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная.
Стих 1
Избранной Воеводе победительная, как избавиться от злых, благодарственной воспеваем Тебя, рабы Твои, Богородица; но как имеющая державу непобедимую, от всяких нас бед освободи, да зовем Тебя: радуйся, Невесто Неневестная.
В стихе первом указано, что сие песнопение от поглощённых двумя Ra (раби) посвящённое Богородице, указующей «Как избавится от злых»(битва). Одновременно Богородица представлена в двух ипостасях: Девы-матушки, родившей Бога непорочным образом и Матушки-земли, родившей Бога в виде человека, в непобедимом лоне которой мы все пребываем. При этом указано одно из титульных имён Героини: «Ra- дуйся, Невесто Неневестная».
Икос 1
Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 1
Ангел видимый из неслабых послан и стал говорить Богородице: «Радуйся!», и с бестелесным голосом, воплощённая Тя всуе (рождённая в миру Богородица): «Господи!»,- воскликнула Она, ужаснувшись воставшему пред Ней, и обращающемуся к Ней так: «Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, непостижимая материальными человеческими помыслами; радуйся, видимая только ангельскими очами. Радуйся, являющаяся Царёвом седалищем; радуйся, Носящая Носящего всё. Радуйся, Звезда, рождающая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная».
В восхвалении первом повествуется о явлении АрхАнгела, обращении его к Богородице, её ужасе от видимого и слышимого, и о постатейном восхвалении Мати, где первостепенную роль играет титульное обращение - ЕЮЖе (где «е» означает свет Ян’, Ю – наполненность (этим светом), а Же – женское лоно), фактически указующее что и как необходимо сделать для достижения следующих побед и обретания этих титульных имён : Радуйся ...
- много приносит радости
- клятва изчезнет
- осполнится падшаго Адама воззвание
- слез Евиных избавление
- непостижимая материальными человеческими помыслами, видимая только ангельскими очами
- являющаяся Царёвом седалище
- Носящая Носящего всё
- Звезда, рождающая Солнце
- утробо Божественнаго воплощения
- Еюже обновляется тварь
- Еюже покланяемся Творцу
Кондак 2
Видящи Святая Себе в чистоте, глаголет Гавриилу дерзостно: преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго бо зачатия рождество како глаголеши, зовый: Аллилуиа.
Стих 2
Видящая Ангела Святая, содержащая Себя в чистоте, отвечает Гавриилу дерзостно: «Преславное твоего гласа неудобоприятельно души Моей является: безсеменнаго быть зачатия рождество как возможно, вызывая его «Аллилуиа»?!, ответь Говорящий».
В стихе втором указано, что Архангела Гавриила видеть и слышать деве возможно являясь лишь чистой абсолютно, т.е. Дева не только девственна, но и её хочу усмирено полностью и месячные не начинались, Она остаётся носительницей Золотого яйца в свои 16-ть лет! Фактически испуганная Дева вспылила вопрошая, что за бред несёт Глас безтелесный, утверждая, что без материального семени возможно зачатие, вызываемое лишь воспеванием Аллилуйа.
Икос 2
Разум недоразумеваемый разумети Дева ищущи, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися мощно, рцы Ми? К Нейже он рече со страхом, обаче зовый сице: Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице; радуйся, молчания просящих веро. Радуйся, чудес Христовых начало; радуйся, велений Его главизно. Радуйся, лествице небесная, Еюже сниде Бог; радуйся, мосте, преводяй сущих от земли на небо. Радуйся, Ангелов многословущее чудо; радуйся, бесов многоплачевное поражение. Радуйся, Свет неизреченно родившая; радуйся, еже како, ни единаго же научившая. Радуйся, премудрых превосходящая разум; радуйся, верных озаряющая смыслы. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 2
Пытающаяся понять услышанное разумом земным Дева, возопи к служащему: из боку чисту, Сыну како есть родитися можно, скажи Мне? К Нейже он рече со страхом, продолжал обращаться так: Радуйся, совета неизреченнаго Таиннице; радуйся, молчания просящих верующих. Радуйся, чудес Христовых начало; радуйся, велений Его превосходство. Радуйся, лестница небесная, Еюже сходит Бог; радуйся, мост, преводяй живых от земли на небо. Радуйся, пения многих Ангелов чудо; радуйся, бесов многоплачевное поражение. Радуйся, Свет неизреченно родившая; радуйся, как Еже, многих научившая. Радуйся, премудрых превосходящая разум; радуйся, верным озаряющая смыслы. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении втором Ангел продолжает называть Деву титульными именами избранной Воеводы: Радуйся ...
- совета неизреченнаго Таиннице
- молчания просящих верующих
- чудес Христовых начало
- велений Его превосходство
- лестница небесная, Еюже сходит Бог
- мост, преводяй живых от земли на небо
- пения многих Ангелов чудо
- бесов многоплачевное поражение
- Свет неизреченно родившая
- радуйся, как е-Же, многих научившая
- премудрых превосходящая разум
- верным озаряющая смыслы
Кондак 3
Сила Вышняго осени тогда к зачатию Браконеискусную, и благоплодная Тоя ложесна, яко село показа сладкое, всем хотящим жати спасение, всегда пети сице: Аллилуиа.
Стих 3
Сила Вышнего осени тогда к зачатию Браконеискусную, и благоплодное Твоё лоно, показало, как свет ело, наполнив упоением, всем хотящим обрести спасение, всегда петь видя свет: Аллилуиа.
В стихе третьем фактически указуется «технология Аллилуйа»
Икос 3
Имущи Богоприятную Дева утробу, востече ко Елисавети: младенец же оноя абие познав Сея целование, радовашеся, и играньми яко песньми вопияше к Богородице: Радуйся, отрасли неувядаемыя розго; радуйся, Плода безсмертнаго стяжание. Радуйся, Делателя делающая Человеколюбца; радуйся, Садителя жизни нашея рождшая. Радуйся, ниво, растящая гобзование щедрот; радуйся, трапезо, носящая обилие очищения. Радуйся, яко рай пищный процветаеши; радуйся, яко пристанище душам готовиши. Радуйся, приятное молитвы кадило; радуйся, всего мира очищение. Радуйся, Божие к смертным благоволение; радуйся, смертных к Богу дерзновение. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 3
Имущи Богоприятную Дева утробу, вспомни рассказанное Елисаветой: «Младенец же её Небъющего познав Сеятеля света целование, радовался, и играл как следующими песньми обращёнными к Богородице: Радуйся, росту неувядаемого тела; радуйся, Плода безсмертнаго стяжание. Радуйся, Делателем делающая Человеколюбца; радуйся, Садителя жизни нашея рождшая. Радуйся, ниво, растящая изобилие щедрот; радуйся, трапезо, носящая обилие очищения. Радуйся, как рай пищный процветает; радуйся, как пристанище душам приготовившая. Радуйся, приятное молитвы кадило; радуйся, всего мира очищение. Радуйся, Божие к смертным благоволение; радуйся, смертных к Богу дерзновение. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении третьем приводится не максималистский пример того, как Елисавета женщина в летах и долгом браке, не смогла зачать материально, но её мужу – Захарию явился Архангел и указал как поступить. Центральный смысл – целование Абия, т.е. не бьющего. Губы зева члена и губы зева матки соединяются в поцелуе и запускается дыхание Аллилуйа. Никаких животных фрикционных движений (биений) ни до, ни после поцелуя быть не может! Далее идут хвалебные песнопения: Радуйся ...
- росту неувядаемого тела
- Плода безсмертнаго стяжание
- Делателем делающая Человеколюбца
- Садителя жизни нашея рождшая
- ниво, растящая изобилие щедрот
- трапезо, носящая обилие очищения
- как рай пищный процветает
- как пристанище душам приготовившая
- приятное молитвы кадило
- всего мира очищение
- Божие к смертным благоволение
- смертных к Богу дерзновение
Кондак 4
Бурю внутрь имея помышлений сумнительных, целомудренный Иосиф смятеся, к Тебе зря небрачней, и бракоокрадованную помышляя, Непорочная; уведев же Твое зачатие от Духа Свята, рече: Аллилуиа.
Стих 4
Бурю внутрь имея помышлений сомнительных, целомудренный Иосиф в сметении: «К Тебе зря небрачней, и бракоокрадованной, помышляя, Непорочная; уверовав же в Твое зачатие от Духа Свята, рече: Аллилуиа!».
В стихе четвёртом описываются сомнения Иосифа-человеколюбца, находящего в состоянии импотенции, при входе его в лоно Марии – девственницы 16-ти лет (вполне возможно с самым сложным типом плевы «сплошная с небольшой прорезью»). Делает Он это с помощью пяти солдат (пальцев) распинающих Христа на крест. Мария ему всячески помогает, раздвигая руками створ и озвучивая болевые ощущения, если превышено давление на плеву. Задача не простая: войти стволу в створ, минуя такую плеву не повредив, можно только в неогненном состоянии. Дотянуться своими губами до её губ, благо длина влагалища девственницы минимальна, и в этом состоянии поцелуя Абия (НеБьющего) сделать Аллилуя, повторив последнее трижды (РеЧе – Повторение Чи-давания).
Икос 4
Слышаша пастырие Ангелов поющих плотское Христово пришествие, и текше яко к Пастырю видят Сего яко агнца непорочна, во чреве Мариине упасшася, Юже поюще реша: Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; радуйся, дворе словесных овец. Радуйся, невидимых врагов мучение; радуйся, райских дверей отверзение. Радуйся, яко небесная срадуются земным; радуйся, яко земная сликовствуют небесным. Радуйся, апостолов немолчная уста; радуйся, страстотерпцев непобедимая дерзосте. Радуйся, твердое веры утверждение; радуйся, светлое благодати познание. Радуйся, Еюже обнажися ад; радуйся, Еюже облекохомся славою. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 4
Слыша труд Ангелов, воплощающих плотское Христово пришествие, в течении которого Свету виден Он как агнец непорочный, во чреве Мариине сокрывшийся, ЮЖе поюще реша: Радуйся, Агнца и Пастыря Мати; радуйся, дворе словесных овец. Радуйся, невидимых врагов мучение; радуйся, райских дверей отверзение. Радуйся, яко небесная срадуются земным; радуйся, яко земные ликуют небесным. Радуйся, апостолов пение; радуйся, страстотерпцев непобедимое дерзание. Радуйся, твердое веры утверждение; радуйся, светлое благодати познание. Радуйся, Еюже увидится ад; радуйся, Еюже покроиомся славою. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление четвёртое сообщает, что не Ве и Же Сотворяет (помышлять иное – НеВеЖеСтво), а труд пения Ангелов. А «Ю Же поюще реша» сообщает о чуде явления песни у всего стада овец Мати. И теперь все Её овецы – словесны, и поют они свет Пастыря – Иосифа. Об этом и восхваление: Радуйся...
- Мати и Агнца и Света Пастыря
- дворе словесных овец
- невидимых врагов мучение
- райских дверей отверзение
- яко небесная срадуются земным
- яко земные ликуют небесным
- апостолов пение
- страстотерпцев непобедимое дерзание
- твердое веры утверждение
- светлой благодати познание
- Еюже увидится ад
- Еюже покроиомся славою
Кондак 5
Боготечную звезду узревше волсви, тоя последоваша зари, и яко светильник держаще ю, тою испытаху крепкаго Царя, и достигше Непостижимаго, возрадовашася, Ему вопиюще: Аллилуиа.
Стих 5
«Боготечную звезду» узревше волсви, тоя последоваша зари, и яко светильник держаще ю, тою испытаху крепкаго Царя, и достигше Непостижимаго, возрадовашася, Ему вопиюще: Аллилуиа.
Стих пятый повествует о том, как Золотое яйцо Марии (энергетический вихрь), освещённое зарёй света Царя-человеколюбца(ТОЯ – ТелоНаполненоЯ), вол свил в видимое (материализация аналога зрелой яйцеклетки). Также указана поза Марии – «яко светильник держаще» Ю (наполнена).
Икос 5
Видеша отроцы халдейстии на руку Девичу Создавшаго руками человеки, и Владыку разумевающе Его, аще и рабий прият зрак, потщашася дарми послужити Ему, и возопити Благословенней: Радуйся, Звезды незаходимыя Мати; радуйся, заре таинственнаго дне. Радуйся, прелести пещь угасившая; радуйся, Троицы таинники просвещающая. Радуйся, мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства; радуйся, Господа Человеколюбца показавшая Христа. Радуйся, варварскаго избавляющая служения; радуйся, тимения изымающая дел. Радуйся, огня поклонение угасившая; радуйся, пламене страстей изменяющая. Радуйся, верных наставнице целомудрия; радуйся, всех родов веселие. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 5
Видеша отроцы халдейстии на руку Девичу Создавшаго руками человеки, и Владыку разумевающе Его, аще и рабий прият зрак, потщашася дарми послужити Ему, и возопити Благословенней: Радуйся, Звезды незаходимыя Мати; радуйся, заре таинственнаго дне. Радуйся, прелести пещь угасившая; радуйся, Троицы таинники просвещающая. Радуйся, мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства; радуйся, Господа Человеколюбца показавшая Христа. Радуйся, варварскаго избавляющая служения; радуйся, Ти меня ибавила от дел. Радуйся, огня поклонение угасившая; радуйся, пламене страстей изменяющая. Радуйся, верных наставнице целомудрия; радуйся, всех родов веселие. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении пятом говорится о свидетельстве холдеев и их готовности служить рождённому Владыке, поющих титульные имена Благославенной: Радуйся...
- Звезды незаходимыя Мати
- заре таинственнаго дне
- прелести пещь угасившая
- Троицы таинники просвещающая
- мучителя безчеловечнаго изметающая от начальства
- Господа Человеколюбца показавшая Христа
- варварскаго избавляющая служения
- Ти меня ибавила от дел
- огня поклонение угасившая
- пламене страстей изменяющая
- верных наставнице целомудрия
- всех родов веселие.
Кондак 6
Проповедницы богоноснии, бывше волсви, возвратишася в Вавилон, скончавше Твое пророчество, и проповедавше Тя Христа всем, оставиша Ирода яко буесловна, не ведуща пети: Аллилуиа.
Стих 6
Проповедницы богоноснии, бывше волсви, возвратишася в Вавилон, скончавше Твое пророчество, и проповедавше Тя Христа всем, оставиша Ирода яко буесловна, не ведуща пети: Аллилуиа.
В стихе шестом говориться, что ИРод (Источник Рода) побеждён, Кесарь остался при кесаревом, а божий обрёл Бога.
Икос 6
Возсиявый во Египте просвещение истины, отгнал еси лжи тьму: идоли бо его, Спасе, не терпяще Твоея крепости, падоша, сих же избавльшиися вопияху к Богородице: Радуйся, исправление человеков; радуйся, низпадение бесов. Радуйся, прелести державу поправшая; радуйся, идольскую лесть обличившая. Радуйся, море, потопившее фараона мысленнаго; радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни. Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущия во тьме; радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, пище, манны приемнице; радуйся, сладости святыя служительнице. Радуйся, земле обетования; радуйся, из неяже течет мед и млеко. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 6
Воссиявшее во Египте просвещение истины, отгнало одоление лжи тьму: идолы тьмы, Спасе, не терпяще Твоея крепости, падоша, сих же избавльшиися вопияху к Богородице: Радуйся, исправление человеков; радуйся, низпадение бесов. Радуйся, прелести державу поправшая; радуйся, идольскую лесть обличившая. Радуйся, море, потопившее фараона мысленнаго; радуйся, каменю, напоивший жаждущия жизни. Радуйся, огненный столпе, наставляяй сущия во тьме; радуйся, покрове миру, ширший облака. Радуйся, пище, манны приемнице; радуйся, сладости святыя служительнице. Радуйся, земле обетования; радуйся, из Неё течет мед и млеко. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении шестом отдаётся дань уважения источнику Христианства и говориться об уязвимости идолов тьмы. Богородице поются титульные имена: Радуйся...
- исправление человеков
- низпадение бесов
- прелести державу поправшая
- идольскую лесть обличившая
- море, потопившее фараона мысленнаго
- каменю, напоивший жаждущия жизни
- огненный столпе, наставляяй сущия во тьме
- покрове миру, ширший облака
- пище, манны приемнице
- сладости святыя служительнице
- земле обетования
- из Неё течет мед и млеко
Кондак 7
Хотящу Симеону от нынешняго века преставитися прелестнаго, вдался еси яко младенец тому, но познался еси ему и Бог совершенный. Темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый: Аллилуиа.
Стих 7
Как младенец представился Солнцу, но познался ему и Бог совершенный. Темже удивися Твоей неизреченней премудрости, зовый: Аллилуиа.
В стихе седьмом говорится , что рождённому впервые в эру Солнца удалось стать совершенным познавшим Бога.
Икос 7
Новую показа тварь, явлься Зиждитель нам от Него бывшим, из безсеменныя прозяб утробы, и сохранив Ю, якоже бе, нетленну, да чудо видяще, воспоем Ю, вопиюще: Радуйся, цвете нетления; радуйся, венче воздержания. Радуйся, воскресения образ облистающая; радуйся, ангельское житие являющая. Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным; радуйся, рождшая Наставника заблудшим. Радуйся, Судии праведнаго умоление; радуйся, многих согрешений прощение. Радуйся, одеждо нагих дерзновения; радуйся, любы, всякое желание побеждающая. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 7
Новую показа тварь, явлься Зиждитель нам от Него бывшим, из безсеменныя прозяб утробы, и сохранив Наполненность светом, якоже быть, нетленну, да чудо видяще, воспоем наполненность светом, вопиюще: Радуйся, цвете нетления; радуйся, венче воздержания. Радуйся, воскресения образ облистающая; радуйся, ангельское житие являющая. Радуйся, древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии; радуйся, древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози. Радуйся, во чреве носящая Избавителя плененным; радуйся, рождшая Наставника заблудшим. Радуйся, Судии праведнаго умоление; радуйся, многих согрешений прощение. Радуйся, одеждо нагих дерзновения; радуйся, любы, всякое желание побеждающая. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении седьмом воспевается Наполненность светом Иосифа Богородицы, которую сохранил Спаситель обладающий нетленным телом. Озвучиваются с этим связанные титульные имена Богородицы: Радуйся...
- цвете нетления
- венче воздержания
- воскресения образ облистающая
- ангельское житие являющая
- древо светлоплодовитое, от негоже питаются вернии
- древо благосеннолиственное, имже покрываются мнози
- во чреве носящая Избавителя плененным
- рождшая Наставника заблудшим
- Судии праведнаго умоление
- многих согрешений прощение
- одеждо нагих дерзновения
- любы, всякое желание побеждающая
Кондак 8
Странное рождество видевше, устранимся мира, ум на небеса преложше: сего бо ради высокий Бог на земли явися смиренный человек, хотяй привлещи к высоте Тому вопиющия: Аллилуиа.
Стих 8
Странное рождество видевше, устранимся мира, ум на небеса преложше: сего бо ради высокий Бог на земли явися смиренный человек, хотяй привлещи к высоте Тому вопиющия: Аллилуиа.
Стих восемь утверждает, что высокий Бог на земле - смиренный человек.
Икос 8
Весь бе в нижних и вышних никакоже отступи неописанное Слово: снизхождение бо Божественное, не прехождение же местное бысть, и рождество от Девы Богоприятныя, слышащия сия: Радуйся, Бога невместимаго вместилище; радуйся, честнаго таинства двери. Радуйся, неверных сумнительное слышание; радуйся, верных известная похвало. Радуйся, колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех; радуйся, селение преславное Сущаго на Серафимех. Радуйся, противная в тожде собравшая; радуйся, девство и рождество сочетавшая. Радуйся, Еюже разрешися преступление; радуйся, Еюже отверзеся рай. Радуйся, ключу Царствия Христова; радуйся, надеждо благ вечных. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 8
Всё высшее и низшее участвует в реализации «неописанное Слово»: снизхождение это Божественное, не прехождение же местное бысть, и рождество от Девы Богоприятныя, слышащия сия: Радуйся, Бога невместимаго вместилище; радуйся, честнаго таинства двери. Радуйся, неверных сумнительное слышание; радуйся, верных известная похвало. Радуйся, колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех; радуйся, селение преславное Сущаго на Серафимех. Радуйся, противоположное вместе собравшая; радуйся, девство и рождество сочетавшая. Радуйся, Еюже разрешися преступление; радуйся, Еюже отверзеся рай. Радуйся, ключу Царствия Христова; радуйся, надежда благ вечных. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление восемь говорит о реализации непорочного зачатия всеми силами природы. Это Божественное снисхождение. Думать иначе – невежество. Далее видим сияние титульных имён Богородицы: Радуйся...
- Бога невместимаго вместилище
- честнаго таинства двери
- неверных сумнительное слышание
- верных известная похвало
- колеснице пресвятая Сущаго на Херувимех
- селение преславное Сущаго на Серафимех
- противоположное вместе собравшая
- девство и рождество сочетавшая (см. «Табу девственности»)
- Еюже разрешися преступление (падение Адамы и Евы)
- Еюже отверзеся рай
- нашедшая ключ Царствия Христова
- надежда благ вечных
Кондак 9
Стих 9
Всякое естество ангельское удивися великому Твоего вочеловечения делу; неприступнаго бо яко Бога, зряще всем приступнаго Человека, нам убо спребывающа, слышаща же от всех: Аллилуиа.
Стих девятый можно перефразировать: И станут первые последними, а последние первыми.
Икос 9
Ветия многовещанныя, яко рыбы безгласныя видим о Тебе, Богородице, недоумевают бо глаголати, еже како и Дева пребываеши, и родити возмогла еси. Мы же, таинству дивящеся, верно вопием: Радуйся, премудрости Божия приятелище, радуйся, промышления Его сокровище. Радуйся, любомудрыя немудрыя являющая; радуйся, хитрословесныя безсловесныя обличающая. Радуйся, яко обуяша лютии взыскателе; радуйся, яко увядоша баснотворцы. Радуйся, афинейская плетения растерзающая; радуйся, рыбарския мрежи исполняющая. Радуйся, из глубины неведения извлачающая; радуйся, многи в разуме просвещающая. Радуйся, кораблю хотящих спастися; радуйся, пристанище житейских плаваний. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 9
Ораторы искустные, яко рыбы безгласныя видим о Тебе, Богородице, недоумевают говорящие: «еже како и Дева пребываеши, и родити возмогла еси?». Мы же, таинству дивящеся, верно вопием: Радуйся, премудрости Божия приятелище, радуйся, промышления Его сокровище. Радуйся, любомудрыя немудрыя являющая; радуйся, хитрословесныя безсловесныя обличающая. Радуйся, яко обуяша лютии взыскателе; радуйся, яко обуяша лютии взыскателе. Радуйся, афинейская плетения растерзающая; радуйся, рыбарския сети исполняющая. Радуйся, из глубины неведения извлачающая; радуйся, многих в разуме просвещающая. Радуйся, кораблю хотящих спастися; радуйся, пристанище житейских плаваний. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление девятое говорит о молчаливом потешении верующих над логиками-материалистами, красноречиво доказывающих невозможность непорочного зачатия, да ещё и девственницей. Далее вопиют титульные имена Богородицы: Радуйся...
- премудрости Божия приятелище
- промышления Его сокровище
- любомудрыя немудрыя являющая
- хитрословесныя безсловесныя обличающая
- яко обуяша лютии взыскателе
- яко обуяша лютии взыскателе
- афинейская плетения растерзающая
- рыбарския мрежи исполняющая
- из глубины неведения извлачающая
- многи в разуме просвещающая
- пристанище житейских плаваний
Кондак 10
Спасти хотя мир, Иже всех Украситель, к сему самообетован прииде, и Пастырь сый, яко Бог, нас ради явися по нам человек: подобным бо подобное призвав, яко Бог слышит: Аллилуиа.
Стих 10
Спасти хотя мир, который всех Украситель, к сему самообетован прииде, и Пастырь сей, яко Бог, нас ради явися по нам человек: подобным бо подобное призвав, яко Бог слышит: Аллилуиа.
Стих 10
Ал Ли Лу Иа – Высшее Сияние Сильного Я(источника Бога).
Икос 10
Стена еси девам, Богородице Дево, и всем к Тебе прибегающим: ибо небесе и земли Творец устрои Тя, Пречистая, вселься во утробе Твоей, и вся приглашати Тебе научи: Радуйся, столпе девства; радуйся, дверь спасения. Радуйся, начальнице мысленнаго наздания; радуйся, подательнице Божественныя благости. Радуйся, Ты бо обновила еси зачатыя студно; радуйся, Ты бо наказала еси окраденныя умом. Радуйся, тлителя смыслов упраждняющая; радуйся, Сеятеля чистоты рождшая. Радуйся, чертоже безсеменнаго уневещения; радуйся, верных Господеви сочетавшая. Радуйся, добрая младопитательнице девам; радуйся, невестокрасительнице душ святых. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 10
Стена девам, Богородице Дево, и всем к Тебе прибегающим: ибо небесе и земли Творец устрои Тя, Пречистая, вселься во утробе Твоей, и вся приглашати Тебе научи: Радуйся, столпе девства; радуйся, дверь спасения. Радуйся, начальнице мысленнаго наздания; радуйся, подательнице Божественныя благости. Радуйся, Ты бо обновила еси зачатыя студно; радуйся, Ты бо наказала еси окраденныя умом. Радуйся, тлителя смыслов упраждняющая; радуйся, Сеятеля чистоты рождшая. Радуйся, чертоже безсеменнаго уневещения; радуйся, верных Господеви сочетавшая. Радуйся, добрая младопитательнице девам; радуйся, невестокрасительнице душ святых. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении 10 Богородицей называется Земля-Богородица – планета внутри которой мы все живём, родившей и содержащей Бога – человека смиренного. Ей и воспеваются титульные имена: Радуйся...
- столпе девства
- дверь спасения
- начальнице мысленнаго наздания
- подательнице Божественныя благости
- обновила еси зачатыя студно
- наказала еси окраденныя умом
- тлителя смыслов упраждняющая
- Сеятеля чистоты рождшая
- чертоже безсеменнаго уневещения
- верных Господеви сочетавшая
- добрая младопитательнице девам
- невестокрасительнице душ святых
Кондак 11
Пение всякое побеждается, спростретися тщащееся ко множеству многих щедрот Твоих: равночисленныя бо песка песни аще приносим Ти, Царю Святый, ничтоже совершаем достойно, яже дал еси нам, Тебе вопиющим: Аллилуиа.
Стих 11
Пение всякое побеждается, примазаться старающееся ко множеству многих щедрот Твоих и равночисленныя бо песка песни ещё приносим Ти, Царю Святый, ничтоже совершаем достойно. Зачем?!, если дано нам, Тебе вопиющим: Аллилуиа.
В стихе одиннадцатом мы можем видеть удивление большому количеству церковных молитв и песен, на фоне падения и невежества служителей оной, выполняющих понапридуманные материальные ритуалы с царским достоинством. Зачем, если есть технология Аллилуиа.
Икос 11
Светоприемную свещу, сущим во тьме явльшуюся, зрим Святую Деву, невещественный бо вжигающи огнь, наставляет к разуму Божественному вся, зарею ум просвещающая, званием же почитаемая, сими: Радуйся, луче умнаго Солнца; радуйся, светило незаходимаго Света. Радуйся, молние, души просвещающая; радуйся, яко гром враги устрашающая. Радуйся, яко многосветлое возсияваеши просвещение; радуйся, яко многотекущую источаеши реку. Радуйся, купели живописующая образ; радуйся, греховную отъемлющая скверну. Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, чаше, черплющая рaдocть. Радуйся, обоняние Христова благоухания; радуйся, животе тайнаго веселия. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 11
Светоприемную свечу, сущим во тьме явившуюся, зрим Святую Деву, невещественный это - вжигающи огнь, наставляет к разуму Божественному вся, зарёю ум просвещающая, званием же почитаемая, сими: Радуйся, луче умнаго Солнца; радуйся, светило незаходимаго Света. Радуйся, молние, души просвещающая; радуйся, яко гром враги устрашающая. Радуйся, яко многосветлое возсияваеши просвещение; радуйся, яко многотекущую источаеши реку. Радуйся, купели живописующая образ; радуйся, греховную отъемлющая скверну. Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, чаше, черплющая рaдocть. Радуйся, обоняние Христова благоухания; радуйся, животе тайнаго веселия. Радуйся, Невесто Неневестная.
В восхвалении одиннадцатом содержится очень важное пояснение отвечающее на принципиальный вопрос: «А как же попасть в поцелуе Абию губами члена, которые, как правило смещены от центральной оси, в губы матки, учитывая, что речь о перекрестии, а если говорить о девственнице, то там скорее крошечная точка, а не щель, для того, чтобы по этому пути прошёл Свет??!!». Ответ содержится во всём тексте восхваления, в т.ч., и в его номере, и в перечислении титульных званий Святой Девы: Радуйся...
- луче умнаго Солнца
- светило незаходимаго Света
- молние, души просвещающая
- яко гром враги устрашающая
- яко многосветлое возсияваеши просвещение
- яко многотекущую источаеши реку
- купели живописующая образ
- греховную отъемлющая скверну
- бане, омывающая совесть
- чаше, черплющая рaдocть
- обоняние Христова благоухания
- животе тайнаго веселия
Кондак 12
Благодать дати восхотев, долгов древних, всех долгов Решитель человеком, прииде Собою ко отшедшим Того благодати, и раздрав рукописание, слышит от всех сице: Аллилуиа.
Стих 12
Благодать дати восхотев, долгов древних, всех долгов Решитель - человеком, прииде Собою ко отшедшим Того благодати, и раздрав рукописание, слышит от всех сице: Аллилуиа.
В стихе двенадцатом говорится, что весь трагизм истории сотворения и бытия человека на земле окупается появлением Человека-Бога. И явившись к отошедшим от этого пути Он, порвав рукописания, слышит ото всех Свет Ци: Аллилуиа.
Икос 12
Поюще Твое Рождество, хвалим Тя вси, яко одушевленный храм, Богородице: во Твоей бо вселився утробе содержай вся рукою Господь, освяти, прослави и научи вопити Тебе всех: Радуйся, селение Бога и Слова; радуйся, святая святых большая. Радуйся, ковчеже, позлащенный Духом; радуйся, сокровище живота неистощимое. Радуйся, честный венче людей благочестивых; радуйся, честная похвало иереев благоговейных. Радуйся, церкве непоколебимый столпе; радуйся, Царствия нерушимая стено. Радуйся, Еюже воздвижутся победы; радуйся, Еюже низпадают врази. Радуйся, тела моего врачевание; радуйся, души моея спасение. Радуйся, Невесто Неневестная.
Восхваление 12
Поюще Твое Рождество, хвалим Тя вси, яко одушевленный храм, Богородице: во Твоей бо вселився утробе содержай вся рукою Господь, освяти, прослави и научи вопити Тебе всех: Радуйся, селение Бога и Слова; радуйся, святая святых большая. Радуйся, ковчеже, позлащенный Духом; радуйся, сокровище живота неистощимое. Радуйся, честный венче людей благочестивых; радуйся, честная похвало иереев благоговейных. Радуйся, церкве непоколебимый столпе; радуйся, Царствия нерушимая стено. Радуйся, Еюже воздвижутся победы; радуйся, Еюже низпадают врази. Радуйся, тела моего врачевание; радуйся, души моея спасение. Радуйся, Невесто Неневестная.
В Восхвалении двенадцатом снова речь об аналогии – Земле-Богородице. И поются следующие хвалебные: Ра-Дуйся...
- селение Бога и Слова
- святая святых большая
- ковчеже, позлащенный Духом
- сокровище живота неистощимое
- честный венче людей благочестивых
- честная похвало иереев благоговейных
- церкве непоколебимый столпе
- Царствия нерушимая стено
- Еюже воздвижутся победы
- Еюже низпадают врази
- тела моего врачевание
- души моея спасение
Кондак 13
О, Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приемши приношение, от всякия избави напасти всех, и будущия изми муки, о Тебе вопиющих: Аллилуиа, aллилуиа, aллилуиа. (Kондак читается трижды)
Стих 13
О, Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово! Нынешнее приемши приношение, от всякия избави напасти всех, и будущия изми муки, о Тебе вопиющих: Аллилуиа, aллилуиа, aллилуиа. (Kондак читается трижды)
В стихе тринадцатом снова речь о Земле-Богородице. И да пребудет Аллилуиа.
Икос 1
Ангел предстатель с небесе послан бысть рещи Богородице: радуйся, и со безплотным гласом воплощаема Тя зря, Господи, ужасашеся и стояше, зовый к Ней таковая: Радуйся, Еюже рaдocть возсияет; радуйся, Еюже клятва изчезнет. Радуйся, падшаго Адама воззвание; радуйся, слез Евиных избавление. Радуйся, высото неудобовосходимая человеческими помыслы; радуйся, глубино неудобозримая и ангельскима очима. Радуйся, яко еси Царево седалище; радуйся, яко носиши Носящаго вся. Радуйся, Звездо, являющая Солнце; радуйся, утробо Божественнаго воплощения. Радуйся, Еюже обновляется тварь; радуйся, Еюже покланяемся Творцу. Радуйся, Невесто Неневестная.
Песнопение начинается заново. Где Ты, Богородица?! Когда падёт мир трахающихся голодранцев?! И хоть одна возсияет верою.
Кондак 1
Взбранной Воеводе победительная, яко избавльшеся от злых, благодарственная восписуем Ти раби Твои, Богородице; но яко имущая державу непобедимую, от всяких нас бед свободи, да зовем Ти: радуйся, Невесто Неневестная.